joi, 28 aprilie 2011

Prajitureala de Paste si prima comanda serioasa

A trecut ceva timp de la ultima postare. Dar va rog nu judecati! Am luat un mic concediu de Paste si am tras o fuga pe meleagurile natale. Asta pentru doza de energie pe care doar din aceste locuri o poti lua.

Insa nu va faceti griji, nu am stat degeaba. Am prajiturit de zor, mai mult decat am facut-o de cand am lansat blogul :)

Am inceput prin a asigura o parte din dulciurile de la masa de Paste. Am refacut "dulciurile fitoase" (cum le spune o prietena draga) din prima Cookielicious Day: cupcakes-urile cu cacao si cupcake bites-urile, insa ultimele in alte forme.



In loc de cupcake bites, am facut acadele (cake pops) in forma de oua de paste si bomboane din prajituri (cake balls).



Din pacate vacanta mea departe de oras nu a durat foarte mult. Dar partea buna a fost ca a trebuit sa ma intorc pentru prima mea comanda de prajituri. Prima comanda serioasa marca Cookielicious :D Si am dus-o la bun sfarsit cu multa bucurie pentru sarbatorit, Bogdan (inca o data la multi multi multi ani frumosi si la multe comenzi de prajituri).

30 de oameni s-au bucurat de prajitura cu capuccino, cupcakes cu morcovi si crema de branza, si minunata mea prajitura cu ciocolata (e deja faimoasa printre prietenii mei; ii voi aloca un post pentru a prezentarea oficiala). Din cauza crizei de timp in care intrasem, am facut poze doar pentru cupcakes si prajitura cu ciocolata. 


Celebra prajitura cu ciocolata

Cupcakes cu morcovi si crema de branza


Armata de cupcakes pregatita de plecare catre destinatie

Trebuie sa ii multumesc in mod special ajutorului meu de bucatar, Andreea, care dupa o zi de copt nu cred ca va mai intra curand in bucatarie, decat poate sa ia tacamuri pentru mancarea comandata:)

Poate observati ca unele poze sunt foarte "profi". Multumiri lui Bogdan pentru ajutor si rabdare :) 

Si uite asa mai sunt datoare cu inca cateva retete. Se aduna, se aduna, dar le dovedesc eu pe toate in viitorul apropiat:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu