duminică, 17 aprilie 2011

The first Cookielicious Day

Am reusit sa duc la bun sfarsit si prima zi Cookielicious Day. Si cu rezultate exceptionale. La puterea a doua :) Spun asta pentru ca am facut doua prajituri.

Dupa o jumatate de zi de batut creme, copt si ornat (cea mai distractiva parte :D), din bucataria mea au iesit cupcakes cu cacao si cream cheese frosting si o intreaga armata de cupcakes bites (sunt practic bombonele din prajituri, incredibil de dragute).


O mica parte din armata de cupcake bites


Delicioasele bomboane in prim-plan


Cupcakes-urile cu cacao si cream cheese frosting


Cupcakes-urile cu cacao si cream cheese frosting stau la inaltime si vegheaza copiii mai mici

Daca vreti sa comandati, cupcakes-urile sunt 7 lei bucata si bites-urile se comanda minim 4 si sunt 10 lei. Imi scrieti pe cookie.cookielicious@gmail.com ce anume vreti si un numar de telefon si eu va contactez sa stabilim cum intrati in posesia bunatatilor.

Mr. Cookielicious says hi from the plate filled with goodies :)

Noapte buna, pofticiosilor!

P.S. Pentru cei care vor sa incerce sa faca acest bunatati in propria bucatarie, voi reveni cu detalii mai multe despre retete in alt post.

Ideea pentru cupcake bites am "furat-o" de pe site-ul www.bakerella.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu