luni, 14 noiembrie 2011

Impresii, scrise si fotografiate, de la lansarea Blossom Dress

Dragii mei pofticiosi,

Multumesc celor care au venit la aceasta petrecere si celor care nu au reusit sa ajunga, dar ne-au sustinut. Nu ii voi certa deloc pe cei care nu au venit, pentru ca vor mai fi suficiente ocazii. Pentru ca a fost o seara deosebita, mai vrem sa repetam aceste intalniri. Asa ca la urmatoarea petrecere va asteptam pe toti cu mare drag (cum a fost si de data asta, ca eu cel putin am fost toata seara cu zambetul pe buze).

Din punctul meu de vedere, a fost un tur de forta inaintea petrecerii. Cu cateva zile inainte s-a stabilit lista de bunatati (5 la numar :D) si am calculat ce aveam nevoie. Pana aici totul linistit si frumos, in timp. Dar cu 2 zile inainte de eveniment, a inceput nebunia: fugi la hipermarket, cumpara ingrediente, uita sa cumperi unele dintre ele, fugi la magazinul de cartier, nu au acolo, fugi la altul, milogeste-te la prieteni sa iti ia din drumul lor si tot asa, pana aproape de ora finala. Si prin toata fuga, trebuia sa mai si fac prajiturile. Mi-a luat 2 zile pline (asta inseamna stat pana tarziu in noapte) si ajutorul pe ici pe colo al unor prietene saritoare ca sa obtine rezultatele de mai jos. Dar tot efortul a meritat din plin, pentru ca invitatii nostri dragi au facut drumuri repetate la masa cu dulciuri si plecau de acolo cu o prajitura in mana si un zambet larg:)

Haideti sa le aducem omagiul care se cuvine bietelor prajituri devorate si sa facem o parada in cinstea lor:

Cupcakes de morcovi decorate cu morcovi din martipan (facuti de mine, nu cumparati!):





Chocolate cake decorata cu frunzulite din ciocolata alba (ma simt nevoita sa fac precizarea de mai sus: tot de mine facute:)


Panna cotta cu fructe de padure (va rog sa observati fundita roz de pe lingurita)



Shortbread cu crema de vanilie si capsuni (aici am mers putin la risc, era pentru prima data cand incercam reteta, dar a iesit extraordinar de buna - nu am spus eu asta, dar va trebui sa ma credeti pe cuvant)


Cupcake bites, cu blat de cacao si crema de branza si mascarpone


Si podiumul de defilare



Sper ca v-am facut pofta si ca v-am convins sa veniti la urmatorul eveniment:)

Mai multe fotografii gasiti pe pagina noastra de Facebook, https://www.facebook.com/cookielicious.ro, la albume.

Pana data viitoare, va doresc sa aveti o saptamana cat mai dulce:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu